Ogen te kort .. (dag 3 - vrijdag 15 juli)

16 juli 2016 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

P1000102Van het drukke Las Vegas richting Bryce Canyon. Ontbijt hadden we van te voren al ingekocht dus onderweg even een broodje gegeten in de auto en de lunch bij een camperplek aan een picknicktafel met prachtig uitzicht.

P1000107Heerlijk van de drukte naar een rustige omgeving met hartelijke mensen. Onderweg nog de Red Canyon gepasseerd, zie foto. Wat een mooie kleuren!! De Bryce Canyon lodge is goed gelegen en lijkt een beetje op die motels uit de films. We zitten inmiddels in Utah (we waren in Nevada) en we kwamen erachter dat er hier ook een uur verschil is met Las Vegas. Vanuit de lodge is het ongeveer 5 minuten rijden naar het park. Wij zijn direct even het park ingegaan want ondanks dat we vijf uur hadden gereden konden we nog niet terecht omdat ze nog aan het schoonmaken waren. Geen probleem dus direct naar de sunset point gereden en genoten het landschap. Je kunt het eigenlijk niet beschrijven, zo mooi/uitgestrekt/kleuren/geuren etc.

P1000126In een dorpje verderop hebben we heerlijk gegeten en daarna zijn we nog naar de Tropic Ditch en Mossy Cave gewandeld. Heel mooi met een prachtige waterval. We hebben niet zo lang gewandeld want iedereen was moe en morgen gaan we een route wandelen in de Bryce Canyon dus op tijd op bed :-)

1. Tineke:
    17 juli 2016
    Mooie herinneringen komen boven! Zo mooi dat gebied.