Glitter & Glamour (Dag 2 - donderdag 14 juli)

15 juli 2016 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

P1000068Na een goede nachtrust op zoek naar een ontbijtgelegenheid. Een echte Amerikaanse Denny's kwam op onze pad maar een keuze maken was nog niet zo makkelijk! Jeetje, wat een diversiteit aan eten en het lijkt allemaal lekker. Persoonlijke bediening en uiteindelijk natuurlijk veel te veel besteld dus dat moet in de volgende dagen maar even anders :-). Van de limonade knapte nog net geen glazuur van je tanden, zo zoet maar desondanks wel heerlijk. Lunch laten we de eerste tijd maar even zitten...

P1000072Vervolgens alvast even een voorproefje van de strip bij daglicht. Wat een hitte en drukte om ons heen. We zijn natuurlijk ook niets gewend. Toch maar weer terug naar het hotel om even het zwembad in te duiken. Dat is toch wel even lekker verfrissend bij 43 graden. In de schaduw zitten is wel een must en rennen naar het zwembad ook want je voeten verbranden al op weg ernaartoe.

Hup in de auto richting supermarkt want we moeten natuurlijk veel water inslaan voor morgen. Je drinkt hier bij deze hitte liters weg namelijk. Het gaat gelijk op - zweet eruit en vocht erin. Zoeken naar de supermarkt was nog even een dingetje maar we hebben het uiteindelijk gevonden. Daarna nog even naar de outlets van Las Vegas. Kyra nog mooie slippers gescoord.

Voor we de avond ingaan nog even naar de hotelkamer relaxen. De bedoeling was om even een boekje te lezen maar we werden uiteindelijk om 20.00 uur wakker. Hadden we toch nog even nodig waarschijnlijk met tijdsverschil etc. Ook qua eten moeten we nog even een ritme vinden.

P1000081Wauw, wat een indrukken bij de strip in het donker. Overal glitter & glamour. Het kan niet gek genoeg. In het hotel Venetia waan je je echt in Italië tot aan de gondelbootjes aan toe. Als je je bedenkt dat het op de 2e etage was. Hoe krijgen ze het voor elkaar. Verder heel veel verschillende types die je tegenkomt, vuurspuwende fonteinen, bekende figuren zoals Elvis, Elsa, Michael Jackson etc. Het lijkt wel een beetje op een soort Disney land maar dan in een stad. Al met al prachtig om te zien! Om 00.00 uur lopen de mensen en kinderen hier nog rond alsof het 12.00 uur 's middags is. Wij gaan toch maar weer richting hotel omdat we morgenvroeg richting Bryce Canyon trekken.

Ondanks dat het een prachtige dag was hebben we wel het nare bericht gehad dat oude omaatje (104) is overleden. Heel naar voor alle familieleden maar ik denk dat iedereen er toch wel vrede mee heeft. Wij vinden het fijn dat we haar voor ons vertrek nog even hebben gezien.

1. Mam:
    15 juli 2016
    O, Ben Gewoon jaloers, zo mooi lijkt me het! Vergeten Jullie vast niet weer. Maar die hitte?? Maar we Kunnen mee genieten, met de foto,s dat is leuk. Veel plezier xxxx