Bryce Canyon en Kodachrome Basin State Park (dag 4 - zaterdag 17 juli)

17 juli 2016 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

P1000178Wij zijn de dag begonnen met de Queen/Navajo trail in het Bryce Canyon park. We blijven het herhalen... wat een belevenis. Volledig in de ban van het landschap dat je elke keer weer verrast. Vooral de rotsen en pilaren in alle formaten en dan die kleuren. Ook de kinderen genieten !

P1000190Na de trail hebben we alle uitzichtpunten afgereden. Dit is een klein park maar het eindpunt is 17 mile verderop. Dus de begrippen van klein in Amerika tja...  Elke uitzichtpunt heeft weer een ander uitzicht waar je ook elke keer weer je ogen uitkijkt. Prachtig gewoon! Kyra en ik zijn fan van de ground sqruils (of hoe je het ook schrijft). Zo lief en ze komen ook erg dichtbij.

P1000187Na het relaxuurtje op naar het Kodachrome Basin State Park waar je ontzettende grote bijzondere bergen/rotsen/pilaren ziet. Ook daar hebben we een korte trail gelopen. Overal roosters voor koeien want die lopen gewoon los in het landschap.

John en de kinderen hebben nog even gekeken bij een rodeo maar Kyra vond dat maar niets. Heel zielig :-) Wel echt een hoog cowboygehalte hier. Grappig om te zien. De giga auto van ons?? Zo groot is die niet (wel in onze ogen!!) Er rijden nog grotere mega auto's hier rond. Jeetje wat een monsters. Ook de caravans zijn enorm en campers rijden rond met een auto met trailer erachteraan. Hoezo kamperen?