Over het grote water .... (dag 1-woensdag 13 juli))

14 juli 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

En weer wachten ... :-)Bij de douane verliep alles soepel ondanks een drugstest bij John :-). Gelukkig niets aan de hand dus we konden het vliegtuig in.

Om 10.45 uur precies vertrok het vliegtuig overvol richting Philidelphia. We hadden gelukkig plekjes naast elkaar kunnen bemachtigen dus dat is wel erg fijn! In het vliegtuig hebben we ons vermaakt met televisie kijken, lezen en lekker slapen. Een lange vlucht maar wel goed verzorgd met warm eten, lekkere verfrissingen (ijs) en nog op het eind een vage tosti maar die was ook best te doen :-). Om ong. 19.00 uur onze tijd waren wij in Philidelphia (lokale tijd ong. 13.00 uur - 6 uur verschil).En natuurlijk direct de echte Starbucks coffee proberen

Ook in Philidelphia weer een controle volgens Amerikaanse autoriteiten (en ook autoritaire mensen). Door de scanner en ja hoor. Daar zag je de stoma. Dus Miranda was nu het haasje. Een vrouwelijke douanier moest controleren dus daar was het wachten nog even op. Erg preuts want ik haalde de stoma al te voorschijn en direct paniek haha. Gaf nog aan dat ik de zak wel eraf kon halen maar dat het dan wel een smerige bedoeling werd. Uiteindelijk in een hokje en met mijn handen over zak wrijven en daaroverheen dan de drugstest. Gelukkig ook schoon dus we konden weer verder. Koffers overplaatsen op ander toestel richting Las Vegas verliep soepel. Echt perfect en na 2,40 uur wachten konden we weer het vliegtuig in richting Las Vegas. Deze vlucht was niet vol dus ruimte genoeg en we zaten weer gezellig bij elkaar. Dit keer geen televisie of kussentjes/dekentjes maar wel supervriendelijke stewards en stewardessen. Na 5 uur vliegen kwamen we dan op lokale tijd aan in Las Vegas (19.46 uur - 9 uur verschil).

Las VegasBekaf richting bagage claim (met treintje zo groot is het!) en dat verliep weer soepeltjes. Daarna met pendelbus huurauto ophalen waar net op dat moment een creditcard storing aan de gang was. Na 1,5 uur wachten hadden we dan eindelijk de auto. En wat voor auto!!! Een grote jeep en supercool.... Supertrots in de auto richting hotel. Kwamen we erachter dat we zonder lampen hadden gereden hahaha. Link natuurlijk zo in donker maar gelukkig geen overijverige cops tegengekomen dus veilig ingecheckt in het mega hotel Circus Circus. Hier vertel ik in de volgende blog meer over.Ons onderkomen voor de aankomende weken (niet gek toch!!)

1. Mam:
    14 juli 2016
    Hahaha je bent er nog maar net en nu al zoveel verhalen, prachtig!! En lekker slapen nu!
  2. Alice:
    14 juli 2016
    Wat een verhaal. ..... In ieder geval gezond op plaats van bestemming. Heerlijk genieten met elkaar. Groetjes uit Zeijen.
  3. Jeanet:
    14 juli 2016
    Lekker genieten en met 'de grote jeep' op stap. Veel plezier.
  4. Tineke:
    14 juli 2016
    Circus circus, heel bekend! Prachtig die verhalen
  5. Ilse:
    14 juli 2016
    Fijn dat jullie er zijn. Lekker genieten nu!!!
  6. Akkelien Stenvert:
    Gelukkig goed aangekomen! Lekker genieten. Leuk om alles zo te kunnen volgen. ☺