Slik... en weer terug naar huis (Dag 27 8 augustus)

9 augustus 2016 - Amsterdam, Nederland

Vier weken rondreizen door Amerika. Wat een belevenis en zo bijzonder met z'n vieren! Geen rare dingen gehad alleen maar genoten van al het moois om ons heen. Wij hebben onze ogen uitgekeken, echt fantastisch! ​De kinderen en wij hebben ons rugzakje weer kunnen vullen met enorm veel herinneringen...

Supervliegtuig vanaf LA naar Londen incl. eigen tv'tjes en heerlijke stoelen. In Londen nog even een vlucht die dubbel geboekt was dus in paartjes naar Amsterdam. Maar dit was prima te doen en in de tussentijd dat John en Youri wachten op de volgende vlucht hebben Kyra en ik de bagage opgehaald en zijn wij met de shuttlebus naar Van der Valk gereden om de auto op te halen. We waren dus zo weer herenigd met elkaar :-).

Thuis nog even wennen met het tijdsverschil en toch nog wel wat moe van alle belevenissen maar het was het dubbel en dwars waard. Een topvakantie!!!

1. Alex:
    24 augustus 2016
    Wat bijzonder om zo met het gezin door Amerika te reizen! Ik heb een aantal van je verhalen gelezen en je schrijft leuk. Ik vroeg me af of je het leuk zou vinden om een aantal verhalen te delen op een online reis platform wat ik aan het opzetten ben. Het gaat over inspirerende reizigers aan elkaar koppelen op basis van verhalen. Er zijn een paar dingen die me te binnen schieten aan onderwerpen die leuk zijn om misschien te delen over jullie reis (buiten om de verhalen die je nu al hebt geschreven). Ik ben benieuwd of je het leuk zou vinden om nog wat meer over jullie reis te delen aan een groter publiek? Ik hoor graag van je en dan kunnen we vanuit daar verder kijken!